Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet / Katarina Weiner Thordarson.
Materialtyp: TextSpråk: Svenska Förlag: Helsingborg : Komlitt, cop. 2014Tillverkare: Estland Upplaga: 3., utök. upplBeskrivning: 138 s. ill. 24 cmISBN:- 9789172511316
- 153.6 23/swe
- Odc
- Doka
- Qbla
Innehåll:
Bemöta och komma överens. Kunder som klagar. Beteendet avslöjar bemötandet. Kvalitet vid bemötande. Konkreta tips för att bemöta krävande kunder. Bemötandeverktyg. Påverka ditt eget och andras bemötande. Litteratur och lästips. Test av bemötandestil.
Exemplartyp | Aktuellt bibliotek | Samling | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Medicinska Biblioteket Region Jämtland Härjedalen Medicinska biblioteket | Öppen samling | 650 (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 52699360018 |
Antal reservationer: 0
Bemöta och komma överens. Kunder som klagar. Beteendet avslöjar bemötandet. Kvalitet vid bemötande. Konkreta tips för att bemöta krävande kunder. Bemötandeverktyg. Påverka ditt eget och andras bemötande. Litteratur och lästips. Test av bemötandestil.